SWC
forside
Sider: [1]
Print
Ophavsmand Emne: 'Nyt' fra bestyrelsen  (Læst 480 gange)
Malloy
El Jefe
Hero Member
Beskeder: 3762

« på: Maj 20, 2010, 03:22:10 »

Søndag den 16/5 havde vi generalforsamling i SWC. Resultatet blev, udover en masse spændende vedtagede forslag, at der skete en temmelig stor udskiftning i bestyrelsen. Udskiftningen bestod i at Benni efter mange års tjeneste i SWC valgte ikke at stille op til bestyrelsen. Det samme gjorde sig gældende for vores formand Bjørn, og næstformand JensK.

Dette resulterer i at vores nuværende bestyrelse består af:
Formand - Frederik
Næstformand - Virgil
Kasserer - Anders
Menigt medlem - Lasse
menigt medlem - Thomas

Det er jo en temmelig stor udskiftning af bestyrelsen, mest af alt afskeden med Benni som klubbens altmuligmand og tovholder siden klubbens begyndelse, men også med Bjørn som en dreven formand og jens som med teknisk snilde har skabt rammerne for vores fantastiske hjemmeside og forum.
Personligt vil jeg gerne takke dem alle for det utroligt store arbejde de har gjort for klubben i alle de år de har haft deres virke. Uden deres arbejde ville klubben ikke være det den er idag!

Så... Nu skal vi videre, det er en stor arv at skulle videreføre, og arbejdsopgaverne er mange og store, men også spændende. Det kommer til at tage os tid at omstille os til en ny ledelse og struktur, og jeg håber i den forbindelse at vi alle kan væbne os med lidt tålmodighed.
Det kommer til at tage tid, men vi alle i bestyrelsen tror på at det kan lade sig gøre, at gøre klubben til et endnu bedre sted for os alle.

Så snart vi er kommet på plads vil vi skrive mere om vores planer for fremtiden, vores vision, og hvilken rolle vi alle som medlemmer kan spille i forbindelse med klubbens fremtid og aktiviteter.

Til slut vil jeg igen takke specielt Benni for hans lange træk i klubben, klubbens form og eksistens er et resultat af hans enorme engagement i klubben og uden ham ville vi givetvis ikke eksistere som forening.

Jeg håber personligt at hans kærlighed for klubben og dens medlemmer vil gøre at vi ikke er færdige med at se hans engagement i klubaktiviteter, hvilket også gælder både JensK og Bjørn som fantastiske drevne personer i klubbens historie.

Tak!
Logget

'It's kind of like Superman fighting Lex Luthor and then, a week later, he's buying groceries and someone holds up the liquor store next door with a plunger'
BjørnM
Hero Member
Beskeder: 1194

« Svar #1 på: Maj 20, 2010, 03:49:59 »

Selv tak Frederik  Smiley Og held og lykke, samt god arbejdslyst til de nye! Bliver spændende at følge.
Og ingen stress herfra.. Så længe vi kan komme på vandet, solen skinner og der er vand i hanen til kaffe er resten jo detaljer  Grin
Logget
Administrator
Gæst
« Svar #2 på: Maj 20, 2010, 07:04:17 »
Ændre beskedÆndre

Den er fin Frederik.

Bare du fortsætter med at lave pandekager ligesom under valgkampen. :-)

I sidste ende er det den slags der gør klubben til en klub. Godt med ny energi og gåpåmod.

-   Forza SWC !
« Sidste ændring: Maj 20, 2010, 08:06:06 af Jens Kirk » Logget
Torsten
Jr. Member
**
Beskeder: 86

« Svar #3 på: Maj 21, 2010, 08:57:53 »

Jeg var selv forhindret i at komme i søndags pga familifest så jeg er vist gået glip af del :-)

Held og lykke til den nye bestyrelse! Fedt at se der sker så meget og folk lægger kræfter i.

Glæder mig snart til at komme på vandet. Kuldskærhed og travlhed er snart væk og dermed undskyldninger!

Torsten
Logget
virgil
The Enforcer
Hero Member
Beskeder: 1952

« Svar #4 på: Maj 21, 2010, 12:13:14 »

Jeg var selv forhindret i at komme i søndags pga familifest så jeg er vist gået glip af del :-)

Held og lykke til den nye bestyrelse! Fedt at se der sker så meget og folk lægger kræfter i.

Glæder mig snart til at komme på vandet. Kuldskærhed og travlhed er snart væk og dermed undskyldninger!

Torsten
undskyldning er det same some røvhul, alle har en Rul øjnene
Logget
Torsten
Jr. Member
**
Beskeder: 86

« Svar #5 på: Maj 21, 2010, 12:18:17 »

ja for faen. du har ret.  og nogen har bedre undskyldninger end andre :-)
Logget
jensr
Bestyrelsen
Hero Member
Beskeder: 2907

« Svar #6 på: Maj 21, 2010, 01:15:52 »

du må sku ikke drille torsten, så laver han bare fis med miljøet Vink
Logget

some für mich, und some für ..... duuuhh
Benni
Hero Member
Beskeder: 1310

« Svar #7 på: Maj 21, 2010, 01:23:19 »

Mange tak, og som tidligere nævnt, skal det nok blive godt og sjovt altsammen.

Da vinden åbenbart udebliver, vil jeg slå et slag for kørsler på MTB, det er også sjovt og udvikler de gode stoffer i kroppen, som vi alle mere eller mindre er afhængige af.

Faldt lige over denne, http://www.utopiskehorisonter.dk/konsensus.htm

Herligste hilsner,
Benni

Logget
RasmusP
Full Member
Beskeder: 241

« Svar #8 på: Maj 21, 2010, 02:15:57 »

Det er spændende emne - og jeg synes faktisk at vores nylige snak om regnskab (og andet) egentlig fulgte "god praksis".

Det slår mig at han skriver:

"I Christiania, hvor jeg bor på 10. år, er konsensus blevet et tyranni, fordi det sjældent er muligt at forene de forskellige holdninger i en fælles beslutning."

Nu må der gerne snart komme noget vind Smiley
Rasmus
Logget
Sider: [1]
Print
Hop til: