SWC
forside
Sydhavnens Windsurfer ClubGenerelSWC åbent forumOprydning i grå 2 container (nr. 5) - TJEK OM UDSTYRET ER DIT!
Sider: [1]
Print
Ophavsmand Emne: Oprydning i grå 2 container (nr. 5) - TJEK OM UDSTYRET ER DIT!  (Læst 790 gange)
BjørnM
Hero Member
Beskeder: 1192

« på: Juni 12, 2009, 11:37:36 »

Så er det grå 2.. Hvis vi ikke får svar inden 14 dage, vil tingene blive ryddet.

tjek om udstyret er dit! Og giv os en melding hvis du kender til noget af det...

160 (Rune):

178:

« Sidste ændring: August 17, 2009, 06:45:20 af BjørnM » Logget
BjørnM
Hero Member

« Svar #1 på: Juni 12, 2009, 06:21:11 »

update
Logget
Runejk
Full Member
Beskeder: 126

« Svar #2 på: Juni 14, 2009, 06:24:23 »

Gearet på de to sidste billeder er midt, men det er blevet flyttet fra sin placering på min hylde. Det er sku lidt svært at holde styr på udstyret, da jeg ikke har været i klubben i 10 måneder.

/Rune
Logget
BjørnM
Hero Member

« Svar #3 på: Juni 14, 2009, 06:48:19 »

Det er super Rune  Smiley Bare rolig. Det ryger ikke ud.  Og det er skam ikke for at være Nazi, bare for at få styr på hvem der har hvad  Smiley Kan du se om alle dine ting er på billederne? Passer det ikke meget godt med du havde 160 det er i første række på venstre hånd?! Og er det ikke dit simmer der ligger på den? synes jeg kunne kende en wavepro mast der lå ved siden af sejlet.
Hvis 160 er din kan jeg bare samle alle dine ting på den hylde...

Går det forresten godt i Wales? Lang tid siden vi hørt noget  Smiley
« Sidste ændring: Juni 14, 2009, 06:51:22 af BjørnM » Logget
virgil
The Enforcer
Hero Member
Beskeder: 1950

« Svar #4 på: Juni 14, 2009, 09:37:20 »

det er skam ikke for at være Nazi, bare for at få styr på hvem der har hvad  Smiley
Du er vores SUPERFORMAND Vink
Logget
Administrator
Gæst
« Svar #5 på: Juni 15, 2009, 07:36:48 »
Ændre beskedÆndre

Hej Rune

Som du nok har bemærket sker der lidt  i klubben i år... Bjørn har lagt et stort arbejde i at få ryttet op i containerne, klubhuset er blevet malet, gulvet er blevet slebet, vi har fået nyt webkamera og vi kører undervisningsforløb i samarbejde med USG.

Kan du ikke skrive en lille historie til os? Hvis du har nogle gode billeder kan du lægge dem op i galleriet. Læs her hvordan.

Hep hep :-)
Jens

Logget
Runejk
Full Member
Beskeder: 126

« Svar #6 på: Juni 15, 2009, 09:52:15 »

Ja - jeg bliver jo helt panikken når jeg sådan logger på hjemmesiden og læser hvordan der sker ting og sager. Det er da super at du har tid til at give den gas Bjørn, og jeg er da helt ked af ikke at være hjemme og kunne give en hånd med.

Jeg tror nok at det er hylde 160 der er min, og jeg har en simmer og en wavepro liggende på min hylde. Det ville være super hvis du gad at samle det hele på min rigtige hylde.

Det gik skam fint i Wales, det blev dog ikke til så meget surf da der ikke var mange windsurfere på universitetet. Jeg fik tilgengæld paddelsurfet noget, og det er da også sjov, men knap så fedt som når der er et sejl monteret på brættet. Jeg var et par gange ude at kigge ved Rhosneigr, når det rigtig pev igennem, og der var nogle af de lokale der gav den god gas (f.eks. Ben Profitt og Phil Horrocks). Det var nogle store drenge og de sejlede 3,3, så jeg skulle ikke nyde noget med mine små 80 kg og en 4,4 Tunge Jeg fik tævet mit kammera, så billeder blev der ikke mange af.

Pt er jeg i Geneve, da jeg har fået en praktikplads hos FN henover sommeren. Jeg har lokaliseret den lokale surf udlejning, så næste gang det blæser skal jeg nok vende tilbage om hvordan forholdende er på Lac Leman. Det kunne være fedt at have en surf session med udsigt til Mont Blanc.

Jeg kigger ned til klubben igen til august, og så vil jeg nok være rigtig frisk på brætsejlads og fortælle røverhistorier.

I må holde jer muntre indtil da!

/R
Logget
Administrator
Gæst
« Svar #7 på: Juni 16, 2009, 08:44:23 »
Ændre beskedÆndre

Ærgeligt at det ikke er blevet til så meget surf, men det lyder til at du får nogle andre gode oplevelser. Ses til efteråret :-)

Mvh Jens
Logget
Sider: [1]
Print
Hop til: