Ja - jeg bliver jo helt panikken når jeg sådan logger på hjemmesiden og læser hvordan der sker ting og sager. Det er da super at du har tid til at give den gas Bjørn, og jeg er da helt ked af ikke at være hjemme og kunne give en hånd med.
Jeg tror nok at det er hylde 160 der er min, og jeg har en simmer og en wavepro liggende på min hylde. Det ville være super hvis du gad at samle det hele på min rigtige hylde.
Det gik skam fint i Wales, det blev dog ikke til så meget surf da der ikke var mange windsurfere på universitetet. Jeg fik tilgengæld paddelsurfet noget, og det er da også sjov, men knap så fedt som når der er et sejl monteret på brættet. Jeg var et par gange ude at kigge ved Rhosneigr, når det rigtig pev igennem, og der var nogle af de lokale der gav den god gas (f.eks. Ben Profitt og Phil Horrocks). Det var nogle store drenge og de sejlede 3,3, så jeg skulle ikke nyde noget med mine små 80 kg og en 4,4

Jeg fik tævet mit kammera, så billeder blev der ikke mange af.
Pt er jeg i Geneve, da jeg har fået en praktikplads hos FN henover sommeren. Jeg har lokaliseret den lokale surf udlejning, så næste gang det blæser skal jeg nok vende tilbage om hvordan forholdende er på Lac Leman. Det kunne være fedt at have en surf session med udsigt til Mont Blanc.
Jeg kigger ned til klubben igen til august, og så vil jeg nok være rigtig frisk på brætsejlads og fortælle røverhistorier.
I må holde jer muntre indtil da!
/R